Harmonogramy, etapy, zadania
Bieżący nadzór i stan wiedzy o projekcie ✓Ścieżki krytyczne ✓
Monitorowanie postępu ✓
Tworzenie, aktualizacja i nadzór realizacji harmonogramów ✓
Wielopoziomowe zatwierdzanie operacji i dokumentów ✓
Analizy i raporty ✓
Budżetowanie, koszty, czas pracy
Praca zadaniowa ✓Kalendarz, lista zadań, przypomnienia, powiadomienia ✓
Szybka reakcja na problemy i nowe zadania ✓
Harmonogramy, etapowanie projektów, tworzenie zadań, zależności ✓
Zarządzanie ryzykiem ✓
Budżetowanie, raportowanie czasu, kosztów i ich analiza ✓
Planowanie grafików pracy i urlopów ✓
Wiki, System Informacji Geograficznej (GIS), Baza Wiedzy, FAQ
Wiki, FAQ, Q&A, HowTo ✓Zaawanswany system zarządzania dokumentami (DMS) ✓
Repozytoria plików, danych i dokumentów ✓